0 / Ogloszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana

Pani szuka Pana

   
Tytu
Czwartek,  26  Maj,  2016
Nietuzinkowy.. Witajcie. Ch皻nie popisze, poznam.. Poszukuj M篹czyzny przystojnego, kulturalnego, inteligentne...
Atrakcyjna spontaniczna (Rzesz闚) Witam, Patrz帷 na og這szenia na tej stronie zastanawiam si czy to portal dla mnie, ale OK spr鏏u...
Czwartek,  19  Maj,  2016
Du篡,m康ry,stanowczy i bardzo kud豉ty Pan Nied德ied ;-) (G鏎a) Witaj Mi鄂u , Nie zak豉daj帷 niczego z g鏎y mogliby鄉y si pozna , a je郵i tok zdarze odpowiada豚...
Piatek,  13  Maj,  2016
Szukam Pana,Sponsora (Ciechocinek) Witam. Szukam Pana w wieku dojrza造m :-) tzn oko這 55 lat,kt鏎y pom鏬豚y mi finansowo ,nie mam pracy...
Sroda,  11  Maj,  2016
Szukam Pana 瞠by pom鏬 partnerowi (Warszawa) Szukam Pana, kt鏎y pomo瞠 mojemu partnerowi podczas zabaw ze mn. Pan w wieku 40 - 50 lat
Niedziela,  08  Maj,  2016
Na staly uklad (Ostrow- Kalisz + okolice) Do ukladu sponsorowanego bez zobowiazan, poznam starszego, milego, z autem mezczyzne. ja 35, szczupl...
Piatek,  06  Maj,  2016
Tylko mnie kochaj............. (Krak闚) Szukam faceta, kt鏎y.... b璠zie mia w豉sny kr璕os逝p moralny i zasady, ale nie b璠zie przy tym nad...
Piatek,  29  Kwiecien,  2016
Pragn Pana Greya! ! (Pomorskie, Ca豉 Polska ) Witam ☺ pragn pozna i zasmakowa szalonego ostrego seksu. Oczekuj du瞠go sponsoringu o...
Sroda,  27  Kwiecien,  2016
Kobieta z klas szuka romansu (Bielsko-Bia豉) Bardzo atrakcyjna i niezale積a finansowo 36-letnia kobieta z klas pozna interesuj帷ego i przystojne...
Poniedzialek,  25  Kwiecien,  2016
Umuwie si na sex z kobiet (Z這cieniec) Witam jestem facetem ze z這cie鎍a mam 38 lat umuwie si na sex z kobiet z powiatu drawskiego i ze ...
Czwartek,  21  Kwiecien,  2016
Niebrzydka bezdzietna 27-latka z sandomierza pozna pana (Sandomierz) Mam 27 lat i mieszkam pod Sandomierzem mam dlugie farbowane na rudo wlosy do pasa, 174 cm, niebieski...
Sroda,  20  Kwiecien,  2016
Do mal瞠nstwa i zalo瞠nia rodziny (Okolice rzeszowa) Jestem klaudia lat 32 szukam partnera do powa積ego trwalego stalego zwi您ku na cale 篡cie tylko kawa...
Niedziela,  10  Kwiecien,  2016
Puszysta dla bogatego (Katowice ) Witam, mam 22lata jestem puszyst kobiet du篡 biust i pupa. Szukam m篹czyzny do sta貫j relacji pien...
Wtorek,  05  Kwiecien,  2016
Je郵i chcesz poczuc w豉dze kobiety..... (Stalowa Wola) Je郵i chcesz poczu w豉dze kobiety i swoj zale積o嗆 ,chcesz si odda w 100%,pozby si praw,s逝...
Sroda,  30  Marzec,  2016
Studentka Pozna (Gda雟k) Zapoznam Pana do spotka towarzyskich . Zapewniam dyskrecje a ogloszenie jest realne . mam 22 lata i...
Wtorek,  22  Marzec,  2016
Pilnie poznam Pana !! oferta prawdziwa! (Pozna) M這da zgrabna dziewczyna , pozna Pana z kt鏎ym bedzie mog豉 spotyka si potajemnie. Szukam osoby k...
Studentka o orientalnej urodzie (Olsztyn) Witam, a wi璚 na pocz徠ek mo瞠 jaka jestem? My郵, 瞠 zupe軟ie normalna, werso豉, rozmowna. Atra...
Sobota,  19  Marzec,  2016
Szukam ksi璚ia z bajki ;) po 40 (Szczecin) Nie chc by niemi豉 na ewentualnym spotkaniu wi璚 napisz tylko je郵i: jeste zadbany, zdrowy, spr...
Czwartek,  17  Marzec,  2016
Sprzedam dziewictwo (Katowice/ D帳rowa G鏎nicza) Jestem 豉dn dziewczyn o szczup貫j figurze. Spotkam si z kulturalnym panem do lat 45 w celu prze篡...
Atrakcyjna pozna m篹czyzn na niezobowi您uj帷 znajomosc (Pozna) Poznam m篹czyzn na poziomie kt鏎y np. przyje盥瘸 do Poznania w celach s逝瘺owych i chcia豚y sp璠zic...
Sroda,  09  Marzec,  2016
Poznam emeryta (Wa販z,Pi豉,okolice) Samotna wdowa pozna emeryta do sta貫j przyja積i .Pan bez na這g闚 , wiek emerytalny pow 60l/172wzr wy...
Czwartek,  03  Marzec,  2016
"Pasjonuj帷y 鈍iat zmys堯w ? ... zasmakuj mnie ! " (M豉wa okolice ) Bardzo zmys這wa, sensualna, wykszta販ona, atrakcyjna ...wymagaj帷a kobieta. 25lat, 90/100/90 brunet...
Sroda,  02  Marzec,  2016
Szukam drugiej po這wy (Krak闚) Szukam normalnego m篹czyzny (kawalera) w wieku 35-38 w celu stworzenia sta貫go zwi您ku
Wtorek,  01  Marzec,  2016
Na serio (Legnica) Poznam uczciwego odpowiedzialnego pana do st zwiazku z ok legnicy mam 43lata
Piatek,  26  Luty,  2016
Niegrzeczna 20stolatka ;) (Lublin) Witam, Grzeczna 20latka z niegrzecznym hobby;) Znalaz豉m si na tym portalu, poniewa chcia...
Sroda,  24  Luty,  2016
Poszukuje fajnego i inteligentnego faceta (Warszawa) Jesli jestes inteligetny, przystojny i ogarni皻y ....odezwij sie. Ja fajna, wolna 31 latka.
Czwartek,  11  Luty,  2016
Szukam na stale (Cz瘰tochowa ) Jestem jak ka盥a kobieta, nie patrz na to ile sie ma w portfelu ale na dusz cz這wieka. Dusza i cha...
Piatek,  05  Luty,  2016
Romans (Wodzislaw.solnski) Dziewczyna.ja.mam.juz.faceta Ale.mam.znim.malo.sexu. Tylko.wolni. Faceci Od40,60.tylko.puszysci.co...
Piatek,  29  Styczen,  2016
Poznam tego jedynego (Katowice) Mo瞠 nie jest to miejsce na szukanie drugiej po堯wki ale spr鏏owa zawsze mo積a.. poznan pana w wiek...
Poniedzialek,  25  Styczen,  2016
Poznam Pana ok 50 lat wysoki,wolny, inteligentny, zadbany z poczuciem humoru, nie pij帷y (Zielona G鏎a) Normalny to nie zmanierowany i uzalezniony od ci庵造ch poszukiwa na necie....Chc帷y stworzy sta造 ...
Wtorek,  19  Styczen,  2016
Szukam przyjaciela (Katowice) Witam, szukam przyjaciela, celem przyja幡i erotycznej znajomo嗆 na wysokim poziomie z jedn oso...
Piatek,  15  Styczen,  2016
Je郵i chcesz poczu nad sob w豉dz kobiety.... (Stalowa Wola) ....odezwij si. A nu zas逝篡貫 na to,aby zosta s逝g swojej Pani,do spe軟iania jej wszelakich 篡...
Poniedzialek,  11  Styczen,  2016
Chcia豉bym pozna sympatycznego m篹czyzn Witam, jestem 23-letni studentk administracji, na co dzie pracuj :) chcia豉bym pozna mi貫go...
Niedziela,  10  Styczen,  2016
Poznam chlopaka ok. 25 lat (Krak闚) Szukam fajnego wesolego chlopaka z Krakowa z ktorym moglabym sie zaprzyjaznic, wychodzic na spacer, ...
Szukam normalnego faceta ;) (Krak闚) Cze嗆. Jestem m這d 23 letni dziewczyn kt鏎a szuka kogo do wsp鏊nie sp璠zonych chwil np kino spac...

Strona:
First  1   2   3  Next › Last